Média > 2011 > Video
Diskuze přesunuta ze stránky Videa k 5. závodu AKR.
Vaše reakce
(Pokud příspěvek neobsahuje sprostá slova neupravujeme jej)
Masarik 111
Já sem to sledoval z depa a potom se o tom mluvilo dole na ředitelství a myslím že komentátor zahlásil že č 19 je diskvalifikován škoda že sem tam nebyl až do konce protože mě pak z fotek překvapilo že byl na bedně jako 2
Mad Team Racing
Myslím, že to překvapilo nejednoho z nás. Také nevím, co pořadatele vedlo k takovému verdiktu. Byl jsem v depu, abych připravil další videozáznam pro náš "protest" a když už jsem šel dolů, do prostoru ředitelství, tak mě bylo řečeno: "Už tam chodit nemusíš, už to rozhodli"
Roman Novák
vše jsem viděl přímo od startu z pozice diváka Kadet neubral a narazil na druhé straně nevím v té rychlosti jak bych to zvládnul já sice je to asi proti pravidlům ale dal bych šanci oboum v rozjíždce na 5 kol doufám že to přispěje ke zklidnění dále bych doporučoval aby Trutnovská bunka ve vlastním zájmu dosadila svého zástupce do řad praporkářů tím se možná vyhneme neustálému handrkování a přispějete k vyší kvalitě závodů a regulernosti
Mad Team Racing
K první části Vašeho názoru: Kadet NEUBRAL, to je zásadní informace, která je zachycená na dvou videokamerách a je konečně potvrzena i divákem od komentátorského stanoviště - díky. Naštěstí byla přítomna i Televize JS a vše máme opravdu pěkně zdokumentováno.
K druhé části: Měli jsme snahu nastalou situaci řešit okamžitě na místě novou rozjížďkou, vůz byl připraven…ale, jaké překvapení, nejelo se. Dokonce nepadla ani avizovaná černá vlajka.
Pokud myslíte nový závod (např. při 6.závodu AKR), tak ten by asi neměl cenu. Spor se má rozlousknout hned a se všemi dostupnými informacemi.
K poslední části: "trutnovská buňka" (zřejmě Mad Team Racing) nemá potřebu někoho někam dosazovat, byť ve vlastním zájmu. Nechcete tím snad říct , že by se snad vyrovnala nějaká nerovnováha a dle vašich slov stoupla kvalita a regulérnost? My věříme v to , že závody jsou posuzovány nezávisle a ve světle těchto zkušeností docházíme k závěru, že za stejný "přestupek" v obou případech zdokumentovaný z naší strany je pokaždé jiný verdikt . Že by pravidla nastolená předchozí závody neplatila i další?!?..nechápeme....vy ano?
Lubo Team Náchod
(Luboš Novák)
LUBO TEAM na základě , vašeho odkazu a na výzvu ,Mad teamu zde na Vašich stránkách , je připraven k danému 5 závodu 20.8.2011 v Radči v seriálu Generali cup 2011 připraven , Vám jako celému Týmu i jednotlivcům a členům Vašeho teamu , zodpovědět jakékoliv otázky k danému závodu . Luboš Novák , Opel Kadet č 19
Mad Team Racing
Otázka č. 1 - Proč jste nebrzdil, před tím než došlo ke střetu , v průběh něj nebo bezprostředně po něm?
Otázka č.2 - Proč jste nezastavil, když jste viděl, že soupeř, co jel před vámi skončil po nárazu mimo trať. Třeba i druhé kolo.
Otázka č.3 - Proč jste nepřijal návrh protistrany na opakování závodu.
Otázka č.4 - Proč jste nepřijal "první verdikt" pořadatele na udělení černé vlajky, když jste jako Ředitel závodu ve 3-tím závodu AKR za stejný střet sám ohodnotil původce černou vlajkou a následně diskvalifikací z celého závodu.
______________________________________
Toto by nás zajímalo i od Ředitele závodu 5. závodu AKR. Proč ohodnotil střet pouze žlutou vlajkou, když jako pořadatel byl i u "prvního" námi probíraného střetu L.Saidla. Takže měl mustr, jak na "novou" kolizi nahlížet.
Honza
Ahoj Měl bych dotaz k tomu konfliktu s Jakubem Saidlem na zaberech je vidět jak mu narazil do dveří což se nesmí !!! Tak nevím proč tu rozebíráte zadní naraznik když Kuba mu narazil na kritické místo které nesmí. Proto má naražený předek ale vlastní vinou.
Mad Team Racing
Specifikujte název videa a čas ve kterém je ten náraz zachycen. Jinak o žádném zadním nárazníku se nikde nemluví.
Pokud mysíte střet ve videu Očesáno kuřetem - Přední pohled (Renautl R5-200) v čase 0:43 , tak tento střet byl právě okamžitě vyřešen mezi Jakubem Saidlem, Jiřím Dudkem a pořadateli, kde zase Jakub Saidl byl v nevýhodě a musel dokazovat svou "nevinu". Naštestí se střet stal těsně před pořadateli a ti promtně rohodli. Postižen nebyl nikdo. Jinak, jak je z videa patrné, tak kuře po najetí na zkratku nepochopitelně křižuje na levou stranu (jsou vidět kola v rejdu), Jakuba prostě šťouchnul a ten jel způlky mimo trať.
Bohuslav Král
Ředitel závodu
1.Očesáno kuřetem:Saidl předjížděl zprava a brzo se zařadil před kuřete,kčemuž došlo k uražení zadního nárazníku Saidla a požkození předního narazníku Kuřete.Po shlédnutí videa jasná vina Saidla,kdybych to viděl lépe při závodech dal bych mu napomenutí,ale neviděl jsem to přesně tak jsem na to nereagoval.
2.Naražení Kuřete ve zkratce:Můj názor je že si zato Kuře muže sám a když jsem se dotazoval praporkářů tak my to potvrdily proto jsem na tuto situaci nereagoval.
3.Po shlédnutí videa JS je jednoznačně vina na straně Křížka,protože zkřížil trať Lubošovi Novákovi a to takovou rychlostí,že si nedovedu představit,že by to někdo jiný pořídil zabrzdit.
Mad Team Racing
Ad 1 a 2) Nevím proč reagujete na tyto videa, ale budiž. Obě videa jsou zde také z důvodu, jaké kontakty jsou v Hobbyautocrossu možné a díky vám víme zase kousek toho, jak funcionáři AKRadeč nahlíží na ten který kontakt mezi auty. My to bereme a v žádné případě si nestěžujeme. Očesaná (NE zničená) auta k tomu patří.
Ad 3) Celý střet natočily další 3! kamery. Kamera TV JS dokazuje 3 věci: Střet mezi vozy a to že zelený vůz jede směrem od pravé krajnice a že Vítězslav křížek jede stejnou stopu jako vedoucí Tomáš Neužil (71). Z dalších kamer zde zveřejněných víte, že Křížek "zavírá" auto směrem k pravé krajnici, aby si najel do ideální stopy do již tak zničené zatáčky a to hrubým odhadem dělá nějakých 120 metrů- viz obrázek.
Vše ostatní bylo popsáno zde. Snad jen poznámka. Vedoucí jezdec uděluje styl jízdy a nestará se , co se za ním děje...Je to přece závod. Naproti tomu všichni, co jedou za ním ho nesmí ohrozit a až potom musejí vymyslet , jak ho předjet. A teď otázka na zamyšlení: který z obou jezdců mohl s celou situací něco udělat? .....a doplňková: Dle vás se bude jakýkoliv střet trestat, a závodník, který ze střetu bude mít výhodu místa, tak má automaticky černou (vajku). Vy sám na videu říkáte Tak mu dáme černou....A já se ptám...proč se tak nestalo?
Bubloch
Chlapi, z toho co tady čtu začínám mít dojem, že někomu pěkně ležíte v žaludku:-)
Mad Team Racing
Taky začínáme mít ten dojem, ale stále věříme že to tak není.....
Pavel Remeš
Vážení přátelé, po dlouhé době jsem se nechal ukecat a zajel se podívat na tyto závody, překvapilo a nadchlo mě nadšení závodníků a jejich teamů. Beru tento sport jako jeden ze sportů, kde komerci převýší nadšení a srdcařství. Domníval jsem se, že všichni kdo dělají nějaký sport vědí, že i v celkových výsledcích hraje svou roli štěstí a občas nemusím souhlasit s verdiktem, ale tak to prostě je a není potřeba kopat kolem sebe. Vašemu renoltovi jsem popravdě fandil každá rozjížďka byla famozní start cíl, luboš mi snad promine :-) ale hodnocení kolize mezi vámi, co jsem se dočetl tady na stránkách, se mi fakt nelíbí. Celo situaci jsem viděl, rendlík se rozskákal, což vzhledem ke stavu trati nebyl žádný div a když najížděl v pravo aby si nadjel tak naskočil na Lubošovo auto, tím došlo ke kolizi a myslím, že reagovat na toto v žádném případě nešlo ani od jednoho řidiče. Nebyl v tom žádný úmysl a prostě se stalo, na autokrosu se s nějakou to oděrkou prostě počítá a svalovat to, co se stalo náhodo u na řidiče jiného týmu mi nepřijde dvakrát fér. Nejsem žádný netový prudič, na tyto stránky chodím abych se podíval jak stavíte auta, ale k tomuto jsem se chtěl prostě vyjádřit. Jo a mmj. kdyby to někoho napadlo, Luboš mě sem neposlal abych na někoho kydal špínu. Přeji úspěch s vašimi auty. Pavel Remeš
Mad Team Racing
S první částí vaší reakce souhlasíme. Jako spolek to neděláme pro peníze přesně, jak píšete. To že se vám nelíbí zdejší hodnocení kolize je nám líto,ale to nemá se štěstím nic společného a verdikt je přinejmenší silně zavádějící. Podle vaší reakce je zřejmé, že jste byl pouze na tomto závodě a viděl pouze tento "střet". Já jsem se zdržel hodnocení střetu až do té doby , než bylo jasné, že k němu došlo. Držel jsem kameru a stál u trati zřejmě jako vy, a přestože jsem to celé natočil, nebyl jsem si jistý, že se vozy vubec srazily. To mě potvrdila až jedna z palubních kamer. Teprve potom se začalo řešit vše okolo. Takže nevěřte jen svým očím a shlédněte 3 slovy "tři" záznamy střetu. Hezké je, že to máme z několika různých úhlů. Jelikož jste zřejmě nebyl na 3závodě v radči, tak si prosím pusťte toto video (bez jakého koliv komentáře) a vězte, že původce střetu dostal černou vlajku v rozjížďce a následně diskvalifikaci z celého závodu. Potom, s novými poznatky ohodnoťte tento zde popsaný střet. Původce zdejšího střetu je bez postihu. Není to náš nějaký plezír, nebo kopání kolem sebe, je to jen a pouze hledání míry postihu za všelijaké kontakty a střety ze strany AKRadeč. Nikdo z nás neví ,co je, a co není na vlajku.(a to nemluvím jen za náš tým)..Myslíme si , že se ta hranice se dá odhadnout podle hodnocení různých střetů v různých závodech. Stropem je takzvaná "černá hranice" kdy závodník provede takový manévr (střet), který je pořadateli hodnocen černou vlajkou. Ten provedl náš závodník kdy za střet za dveře v nízké rychlosti, způsobené vybočení a počkání na soupeře a pak následné rozjetí inkasoval černou. To je náš etalon, mustr, norma , při jejímž překročení je automaticky černá vlajka. Ve světle těchto zkušeností jsme předpokládali, že původce zde rozebíraného střetu BUDE penalizován.(za ten samý čin.jen ve vyšší rychlosti a stím, že soupeře vyřadil)..nestalo se....a řekněte...má to se sportem, hodnocením, srdcařstvím nebo fair play něco společného?....já myslím že ne.
Lubo Team Náchod
(Luboš Novák)
Zdravím Mad Team z Náchoda . První otázka. Není pravda , že bych nebrzdil , ze záběrů kamer je zřejmé , že Opel okamžitě ztrácí rychlost , brzdové světla se nerosvicují , pravda , ve finálové jízdě nesvítili , toto není výmluva , ale fakt. Za druhé . Nemněl jsem proč zastavovat , Clio vlítlo do mně a né já do něj , vlivem teréních vln , kdy Clio má ve vzduchu zadní nápravu a vybočuje vzduchem do mé jízdní dráhy a stává se neovladatelné , záběry televize J.S to jasně prokazují. Za třetí. Návrh byl daný na opakování jízdy z Vaší strany , ale nikdo je neakceptoval a pokud by byl akceptován , Opel by stejně nestartoval , nebylo by proč , sport je i o prohrách , smířit se s tím , že někdo je lepší a nebo že má víc štěstí , ale pánové v Mad Teamu toto nechápou , je to sport . Za čtvrté. Pokud sem dělal ředitele třetího závodu , určitě jste se všimli , že černá vlajka , pokud byla udělená komukoliv , byla okamžitě v rozjířdce dána , ne dodatečně , ale okamžitě , né z domluvy dej mu jí a to je ten obrovský rozdíl . Jak se říká po boji je každý generál . Tot mé vyjádření .
Jen bych na závěr se chtěl zeptat váženého pana Rúkra , zda vůbec seděl za volantam závodního vozu , přesahující zhruba 150 koní a na dráze autocrosové trati , domnívám se že ano , protože zasvěcenějšího člověka jsem ještě nepoznal . Mad Team bohužel umí jen kritizovat , každý kdo by se jen nepatrně otřel o jejich auta , je zde kritizován a nešetří se slovama , zvlášt co je zarážející u juniorů , kolik má Váš Kuba zkušeností navíc , než Kuře ? A na závěr , všimli jste si že Víta na celou událost reagoval , klidně , v pohodě , bez emocí , tomu se říká fair play , Víti si moc vážím , mněli by ste se Rúkrové Saidlové a spol vzít příklad a na uplný závěr , na Vašich stránkách chybí jediné , dát si tam dovětek , omlouváme se všem , které jsme nestačily napadnout, snad příště se na Vás dostane
Mad Team Racing
(Jan Rükr)
AD 1 ) podivné vysvětlení?! Když brzdová světla ve finálové jízdě nefungovala , tak proč se rozsvěcují, když vteřinu poté vjíždíte do horní zatáčky a tam jako zázrakem fungují.
AD 2 ) Záběry TV JS dokazují jasně střet. Doporučuji toto video, kde je čistě vidět změna směru okamžitě po nárazu. O nějakém vybočení vzduchem nemůže být řeč?....máte nějaký důkaz na podložení vašeho tvrzení?
AD 3) Navrh na opakování jízdy byl jen smířlivým gestem, kdy jsme my nechtěli být zastánci nějakého postihu, ale řešit to smířlivější cestou. Tuto cestu pravidla zjevně neumožňují, proto připadá v úvahu jen druhá varianta , a to penalizace původce střetu. Ano sport je o prohrách ,a ano někdo je lepší (například Tomáš Neužil - tímto mu gratulujeme), ale dosáhnou vítězství odstraněním soupeře mě moc sportovní nepříjde.
AD 4 ) Asi vůbec neakceptujete fakt, že exisutje něco jako PROTEST. V tomto konkrétním případě ředitel závodu neviděl vše jasně, a když byl k dispozici videozáznam, byl předložen. Takže ne po bitvě , ale v průběhu ofenzívy....
K poslední části se nemá cenu ani vyjadřovat, ale k vůli vám to udělám. Nemusím být žádný Sébastien Loeb abych věděl, že se stím vozem perete. A vaše vlastnost dle vašich slov "moc dravý" taky zřejmě dělá svoje. Další část o otírávní vozů a kritice Mad teamu je další nepodložený hospodský slint. Zřejmě nečtete dost důkladně na to, aby jste věděl, že taky chválíme.To že se děje někdy víc negativních věcí - to je prostě život.
Skupina N nás (mě) nechává chladným. A jak bylo řečeno o očesaných vozech (NE zničených) to také je. Ohrožení jezdce před sebou je věc jiná. To že jsem zde dal dvě videa z rozjížďky skupiny N ,kdy Jakub kompletně očeše Renaulta mělo jen jediný důvod. Videa! Proč něco natočit a potom to neukázat. To že to má takový sarkastický komentář nic neznamená. Že se na to pár lidí rozhodlo reagovat je věc další.
Víťa na celou věc reagoval klidně a kdybyste lépe pozoroval , tak já jsem taky na to reagoval klidně. Jediný kdo měl hlasitější komentář byl Láďa Saidl který oprávněně namítal , že hodnocení kolize bylo neadekvátní (viz videa). Při řešení celé situace dole na "ředitelství závodu" Byl právě váš člen doprovodu spacifikován ochrankou za projevené emoce. A váš komentář typu "jestli mě dáte černou, tak už mě tady neuvidíte" nemá cenu ani rozebírat..
O dovětku na stránky neuvažujeme, Díky.